Jakie czynności są wymagane przy prowadzeniu wirtualnego biura?
Coraz częściej wirtualne biura zaczynają rozszerzać swoją działalność. Chociaż większość przedsiębiorstw oferujących swoje usługi w zakresie prowadzenia działalności biurowej za pośrednictwem Internetu przede wszystkim zajmuje się takimi usługami, jak odbiór poczty przychodzącej czy przechowywanie dokumentów, to jednak nie brakuje też takich, którzy prowadzą bardziej zaawansowane czynności biurowe. Do takich zleceń należy przede wszystkim na przykład rozliczanie finansowe firmy czy załatwianie wszelkich formalności urzędowych. Z takich rozwiązań korzysta coraz więcej firm, które chcą w szybki sposób uporać się z trudnościami właśnie tego typu. Za pomocą wirtualnego biura można otrzymać wsparcie dla firmy również w innych dziedzinach.
Dogodna lokalizacja
Decyzja o wyborze wirtualnego biura nie jest prosta, ale coraz więcej osób wybiera takie rozwiązanie. Jest to związane bardzo często z tym, że zwłaszcza początkująca firma nie ma wystarczających funduszy na wynajęcie potrzebnej powierzchni biurowej. Wybierając wirtualne biuro możemy mieć zapewniony naprawdę korzystny adres firmowy, co w wielu branżach ma znaczenie. Często wirtualne biura, które siedzibę swoją mają w centrum miasta, oferują także możliwość wynajęcia rzeczywistej powierzchni biurowej, co może robić bardzo korzystne wrażenie na przykład na potencjalnych klientach. Nic więc dziwnego, że największą popularnością cieszą się wirtualne biura znajdujące się w samym centrum dużych miast.
Instrukcja kancelaryjna - co to jest?
Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).
Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna