Strona internetowa to podstawa internetowego marketingu. Powinna być dostosowana do wymagań współczesnego odbiorcy. Szukasz taniej strony dla firmy?
Trudne słowo na dziś - usability
Dobry projekt strony to nie atakujące z każdej strony wodotryski, lecz tzw. usability. Ten termin znaczy tyle, co "użyteczność" i zawiera w sobie kilka istotnych funkcji. Strona internetowa powinna być dla użytkownika: przyjazna, intuicyjna, prosta w obsłudze, przyjemna w odbiorze. Jeśli potencjalny klient odwiedzi taką stronę, to z pewnością będzie zainteresowany ofertą takiej firmy i chętniej nawiąże współpracę. Nie zawsze ten najładniejszy projekt, będzie tym najlepszym. Ludzi często odrzuca wizualny chaos i trudność w uzyskaniu interesujących ich informacji. Pamiętaj - po pierwsze usability!
Web designerzy i ich narzędzia
Technologii wykonywania stron z roku an rok jest coraz więcej. Co prawda używają one tych samych języków i skryptów, jednak w najnowszych wersjach. Obecnie używane frameworki do tworzenia stron bardzo ułatwiają programistom i web designerom ich prace.
Animacje, responsywność i dostosowanie do użytkownika to najważniejsze cechy nowoczesnych projektów i realizacji. Użytkownik jest tutaj najważniejszy, ponieważ to on jest odbiorcą treści prezentowanych na stronach i to dla niego te treści powinny być publikowane. Warto zadbać o czytelność i spójność całości strony, tak aby użytkownik mógł bez problemu znaleźć to czego potrzebuje.
Potrzeby nowoczesnej firmy
Potrzeba posiadania strony internetowej jest coraz większa. Weszło to już w standard, że spodziewamy się iż dana firma ma stronę. Jeżeli jej nie ma to traktujemy taką firmę mniej poważnie.
Jednak mało nowoczesna strona lub zwyczajnie brzydka może odstraszyć potencjalnego klienta. Co niestety jest plagą polskiego internetu- właściciele firm często nie dbają o wygląd strony traktując ją jako ?żeby była?. Jednak w dobie coraz łatwiej dostępnych technologii można samemu stworzyć akceptowalna witrynę swojej firmy.