Targ - znaczenie
Targi ? tradycyjnie rodzaj wystawy, ekspozycji towarów na arenie międzynarodowej lub krajowej, połączonej ze sprzedażą. Obecnie pojmowane jako wydarzenia targowe ? narzędzie marketingu bezpośredniego (twarzą w twarz), służące budowaniu relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi kontrahentami. Ekspozycja targowa jest tylko jednym z elementów tworzących targi. Inne elementy wydarzenia targowego to m.in. eventy, matchmaking, konferencje i seminaria. Obserwuje się wysoką specjalizację wydarzeń targowych, koncentrację na określonych sektorach rynku. Coraz wyraźniej następuje także podział na targi typu business-to-business oraz business-to-costumer.
Targi to także określenie na zespół infrastruktury, tj. hal, biur i zaplecza organizacyjnego. Największym kompleksem tego typu w Polsce są Międzynarodowe Targi Poznańskie, skupiające ponad 50% powierzchni wystawienniczej kraju oraz ponad 60% wystawców krajowych.
Największymi terenami targowymi w Europie dysponują Targi Frankfurt ? jest to 578.000 m? powierzchni targowej w halach i na otwartym powietrzu. Na targach frankfurckich wystawia się corocznie ok. 64000 wystawców, a ekspozycje oglądane są przez ponad 4 mln odwiedzających.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Targi
Praca dla młodych
Bardzo często osoby, którym niewiele brakuje do osiągnięcia pełnoletniości chce podjąć pracę zarobkową, aby uzyskać w ten sposób pieniądze na własne potrzeby. W związku z tym młodzi ludzie podejmują się takich zajęć, jak rozdawanie ulotek czy praca hostessy. W tym drugim przypadku wiele, zwłaszcza dziewcząt, chce być docenionym ze względu na swój wygląd i to właśnie decyduje o wyborze takiej pracy. Niejedna z nich pracuje jako hostessa również z tego względu, że w przyszłości chciałaby zostać modelką lub aktorką i ma nadzieję, że praca jako hostessa może umożliwić jej nawiązanie cennych w tej branży kontaktów.
Miejsca zrzeszające hostessy
Wiele osób, które chcą zacząć zarabiać jako hostessa podczas organizacji jakichś spotkań lub nawet przy promocji określonych produktów znajduje tego rodzaju zlecenia za pośrednictwem agencji hostess. Tego rodzaju agencje najczęściej pośredniczą pomiędzy osobą chętną do wykonywania tego zawodu a potencjalnym pracodawcą. Bardzo dużym ułatwieniem w tym zakresie jest tworzenie internetowych stron agencji hostess, na których osoby zainteresowane zatrudnieniem mogą znaleźć odpowiednie kandydatki lub kandydatów na to stanowisko. Internetowe katalogi z profilami hostess sprawiają, że pracodawcy mogą wybierać nie tylko typ urody kandydatek na to stanowisko, ale także kierować się własnym gustem w wyborze hostess.