Jak promować się w sieci

formacie HTML oraz XHTML. Za ich pomocą można przypisać danemu dokumentowi takie wartości, jak adres e-mail, imię i nazwisko autora strony, datę jej powstania, słowa kluczowe itp. Można również zadeklarować kodowanie strony.Źr

Jak promować się w sieci www.at-rem.pl

Wikipedia i meta dane

Znaczniki meta (ang. meta elements) - zbiór znaczników w sekcji nagłówkowej dokumentu używany do opisu jego zawartości, stosowany przy tworzeniu stron internetowych w formacie HTML oraz XHTML.

Za ich pomocą można przypisać danemu dokumentowi takie wartości, jak adres e-mail, imię i nazwisko autora strony, datę jej powstania, słowa kluczowe itp. Można również zadeklarować kodowanie strony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Znacznik_meta


Usługi SEO dla każdego

W dzisiejszym marketingu internetowym coraz większe znaczenie mają usługi pozycjonowania stron. Jest to sprytny zabieg pozwalający na szybsze i bardziej skuteczne dotarcie do klienta. Jak skorzystać z tego ciekawego sposobu na przyciągnięcie kolejnych klientów? Na pewno dobrym sposobem jest skorzystanie z usług firm zajmujących się właśnie SEO.

Dzięki temu możemy być pewni, że uzyskamy naprawdę skuteczną reklamę internetową i klienci zauważą nasze starania i będą chętniej korzystać z naszych usług. Trzeba przyznać, że pozycjonowanie stron wymaga specjalnej, ściśle określonej wiedzy, dlatego warto korzystać z usług prawdziwych specjalistów w branży marketingu internetowego.


Internetowy marketing w Wikipedii

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy