Tekst o sprzątaniu

o remoncie. Taki bałagan wymaga specjalnego potraktowania, zwykłe mopy...umierają w męczarniach, a odkurzacze uciekają z linii frontu. Poważnie - trzeba mieć specjalny sprzęt do posprzątania po pracach remontowych. To nie jest po

Tekst o sprzątaniu O sprzątaniu

Przeraża cię sprzątanie po remoncie? Powinno!

Kiedy jeszcze przyda się ekipa sprzątająca? Po remoncie! Nie ma bardziej upierdliwej formy sprzątania, niż ogarnięcie po remoncie. Taki bałagan wymaga specjalnego potraktowania, zwykłe mopy...umierają w męczarniach, a odkurzacze uciekają z linii frontu. Poważnie - trzeba mieć specjalny sprzęt do posprzątania po pracach remontowych. To nie jest po prostu kurz - normalny odkurzacz naprawdę padnie od pyłu z gładzi, a zwykły mop nie będzie w stanie zebrać efektywnie brudu z podłóg. Do tego jeszcze dochodzi kwestia środków czystości - woda i zwykły płyn to za mało! Często trzeba usunąć plamy po piance poliuretanowej, albo po farbie do okien, albo po lakierze do podłogi, itd. Takie wyzwania naprawdę najlepiej pozostawić profesjonalistom!


Zadbane otoczenie

Chcemy, żeby nasze otoczenie było czyste i ładne. Jednak trzeba włożyć naprawdę dużo wysiłku, żeby tak było. Na szczęście w polskich miastach z każdym rokiem poprawia się wygląd przestrzeni publicznych. Skwery i parki są bardziej zadbane, trawniki przystrzyżone, a parkingi chodniki zimą odśnieżane. To w jakim miejscu żyjemy ma ogromny wpływ na nas. Zadbane tereny zielone zachęcają do aktywności fizycznej i spacerów, a to poprawia nie tylko nasze samopoczucie, ale również zdrowie.


Porządek w miejscu pracy

Ważną kwestią w miejscu pracy jest to, żeby było czysto. Wiadomo, że nie zawsze mamy możliwość by zadbać o to we własnym zakresie, dlatego warto albo wynająć biuro w takim miejscu, gdzie usługa sprzątania jest wliczona w koszt, albo (jeśli nasza firma jest rozwinięta i ma swój biurowiec) poszukać zewnętrznej firmy sprzątającej. W pracy porządek jest bardzo ważny, zwłaszcza w przestrzeniach biurowych. Ład w najbliższym otoczeniu sprawia, że możemy się skupić na zadaniach, jakie mamy do zrobienia, a nie na śledzeniu warstwy kurzu na szafkach, czy też sterty porozrzucanych po biurze papierków.