Dodatkowe usługi świadczone przez firmy zakładające wirtualne biura
Firmy stwarzające możliwość założenia wirtualnego biura zajmują się świadczeniem na rzecz swoich klientów różnych usług. Oprócz udostępniania im lokalu przeznaczonego na biuro zajmują się także odbieraniem przesyłek pocztowych oraz obsługą konta elektronicznego swojego klienta. Głównym sposobem na przepływ informacji pomiędzy wirtualnym biurem, a jego właścicielem jest kontakt emailowy i telefoniczny. Oprócz tego pracownicy wirtualnego biura mogą odsyłać na inny adres pocztę przychodzącą do swojego klienta oraz informować go o umówionych w jego imieniu spotkaniach biznesowych. Mogą zajmować się obsługą takiego biura nawet w okresie urlopowym, a dzięki temu interesanci ich klienta będą mogli załatwiać swoje sprawy przez cały rok.
Udzielanie informacji o firmie przez pracowników wirtualnego biura
Pracownicy wirtualnego biura zajmują się obsługiwaniem swojego klienta, a także obsługiwaniem jego zleceniodawców. Osoby zainteresowane jakimiś usługami wykonywanymi przez firmę korzystającą z wirtualnego biura mogą do niego dzwonić i w ten sposób zasięgać wszystkich niezbędnych informacji. W razie potrzeby zostaną przekierowani na numer kierownika firmy nawet wówczas, gdy przebywa on na urlopie. Dzięki temu będą mogli ustalić wszystkie szczegóły dotyczące współpracy z firmą usługową i umówić się na jakieś ewentualne spotkanie organizacyjne. Wszystkie takie spotkania mogą również odbywać się w siedzibie wirtualnego biura, która zwykle położona jest w centrum miasta, do którego łatwo dojechać.
Ewidencja firmowych rozmów wychodzących przez pracowników wirtualnego biura
Wirtualne biuro wynajęte przez jakąś firmę zajmuje się świadczeniem na jej rzecz bardzo różnych usług. Jedną z takich usług jest wsparcie informatyczne. W przypadku podjęcia współpracy z nową firmą pracownicy wirtualnego biura mogą pomóc w stworzeniu wewnętrznej telefonii firmowej. Jest to bardzo ważne w przypadku dużych firm, które posiadają duże przedsiębiorstwa i zajmują się produkcją różnych wyrobów. Pracownicy wirtualnego biura zajmują się także obsługą firmowych rozmów wychodzących. Są to rozmowy z innymi pracownikami pracującymi w różnych oddziałach firmy, a także rozmowy z kontrahentami i klientami czekającymi na odpowiedź w sprawie swojego zamówienia. Pracownicy wirtualnego biura prowadzą, więc, dokładną ewidencję firmowych rozmów wychodzących.