Tradycyjność kontra nowoczesność - w firmie

Dodane: 17-11-2016 05:18
Tradycyjność kontra nowoczesność - w  firmie adres wirtualny warszawa cennik

Ile wynosi Minimalne wynagrodzenie ustawowe w Polsce

W Polsce minimalne wynagrodzenie ustalane jest corocznie na podstawie ustawy z 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę1. Wysokość minimalnego wynagrodzenia, podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej ?Monitor Polski?, w drodze obwieszczenia Prezesa Rady Ministrów do 15 września każdego roku.

W przypadku umowy zlecenia, zleceniobiorca może otrzymać niższe wynagrodzenie niż płaca minimalna234. Jego wysokość jest przedmiotem negocjacji ze zleceniodawcą.

Minimalne wynagrodzenie za pracę od 1 stycznia 2016 wynosi 1850 zł brutto.

W okresie pierwszego roku pracy danego pracownika nie może być niższe niż 80% wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę5 (80% x 1850 = 1480 zł).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/P%C5%82aca_minimalna


Wirtualne biuro ? dlaczego warto wybrać najdroższą opcję?

Na jakie wirtualne biuro warto się zdecydować? Przed tym pytaniem stają najczęściej przedsiębiorcy, którzy na polu biznesu stawiają dopiero pierwsze kroki. Trzeba przyznać, że uwagę wielu osób przykuwają szczególnie najdroższe pakiety dotyczące prowadzenia wirtualnego biura, które obejmują nie tylko udostępnianie adresu do korespondencji i odbiór przychodzącej do firmy poczty, ale także przekazywanie listów elektronicznych czy uporządkowanie i przesłanie skanem bardziej interesujących dokumentów. W wielu przypadkach możliwe jest także wielokrotne udostępnienie biura w celu organizacji spotkań biznesowych. Oczywiście, można także skorzystać z tańszych i prostszych pakietów.


Ograniczenia w korzystaniu z usług wirtualnych biur

Wraz z popularyzacją wszelkiej działalności prowadzonej za pośrednictwem Internetu również usługi w zakresie prowadzenia wirtualnego biura zyskały na znaczeniu. Trzeba przyznać, że obecnie możemy skorzystać z bardzo szerokiej gamy ofert tego rodzaju. Wirtualne biuro to z pewnością świetny pomysł na oszczędzenie pieniędzy, jeśli nasza firma dopiero się rozwija. Istnieją bowiem limity dotyczące na przykład ilości przyjmowanej korespondencji, które powodują, że w przypadku prowadzenia bardzo prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa możemy spotkać się z odmową co do obsługi korespondencji. To powoduje, że zwykle z takiego administrowania korespondencją korzystają przedsiębiorcy znajdujący się na starcie swojej kariery w biznesie.