Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, lub czemu to tyle kosztuje.
Trzeba zrozumieć...
Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym rezultatów, lub czemu to tyle kosztuje.
Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje dobre i złe strony.
Oczywiste, że pozytywne jest to, że rośnie liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się także konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.
Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że SEO da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.